Hálózat beüzemelés

n13 n13 at freemail.hu
2002. Május. 14., K, 19:31:42 CEST

A fenti problemaban szeretnek segitseget kerni.
a rendszer FreeBSD 4.4 de csak1 CD
szeretnem a halozatot beallitani mert egy ket progit fel kellene raknom pl
(mc, ami nagyon kene mert "vi" nem nagyon a batatom).
a ./sysinstallal probaltam a networking configurationnal -nal
a ppp0 Com2-t beallitani.
(A modem az ISDN NT-ben van "Intracom Netmod".
Linux, Windows alatt sima analog modemkent kell feltelepiteni nalam com2-re)
Egyebkent Linuax alatt az ifconfig parancsra csak az io + ppp0 az aktiv itt
meg erdekes modon meg 3 (faith0, eth0 stb. ez normalis?)
Enternettel vagyok a halon, ppp0 beallitasainal megadtam a Host + Domain-t
ipv4 Gateway - ide? 	Name Server -- Enterneté?? mert ha igen miert nem ketto?
ipv4 Adress  - ide?	netmask  -- az OK
esetleg extra opcio
probalja az IPv6 meg a DHCP-hez konfiguralni?
Lehet hogy rossz uton indultam el
Ha tud valaki segiteni nagyon megkoszonnem
Tisztelettel : n13