[FreeBSD] NVIDIA TNT 2 meghajto

Hajdu Zoltan hajduzoltan at bsd.hu
2002. Május. 12., V, 21:33:59 CEST

On Sun, 12 May 2002, n13 wrote:

> Hello mindenki
> Meg uj vagyok a FreeBSD-ben (most telepitettem eloszor)
> van meg fenn egy Debian + Windows.
> Sikerult feltelepitenem de szeretnem a fenti kartyamat beuzemelni
> Linux alatt sikerult letoltottem az Nvidia.comrol a linuxos meghajtoto es
> azzal megy.
>  Hogy tudom FreeBSD alatt is beuzemelni hogy menjen 3D-ben is, neztem nincs
> kulon BSDs-meghajto, talan jo a Linuxos tar.gz -s?
> Feltettem a 4-es X-et de megis a 3-ast hasznalja hogy tudom atallitani?

Vajon mikor érkeznek majd olyan levelek, hogy srácok, jó ez a BSD cuccos,
de nincs hozzá tuti 3d támogatás, írtam hát egy patch-t az X-hez és a
kernelhez, tessék, full hw accel 1.3 openGL ezen és ezen kártyákra?

Egyébként ez a "menjen 3d-ben is" iszonyú laza kifejezés mit akar
jelenteni? Van egy meghatározott 3D alkalmazásod, ami jó lenne, ha
kihasználná a hardver lehetôségeit? Vagy játszani szeretnél? Mivel, ha
szabad kérdeznem?

Az hogy jó-e a linuxos tar.gz is, arra kérdez, hogy a FreeBSD
linuxemulációs lehetôségeit kihasználva lehet-e futtatni az nvidia
meghajtós X-et, vagy arra, hogy az nvidia volt-e olyan kedves, és esetleg
sikerült-e olyan csodameghajtót írniuk, mely minden platformon fut?

Ezt a feltettem a 4-est és mégis a 3-ast használja, végképp nem értem. Az
XFree 3.x mellé, egy eltérô helyre feltelepítetted a 4.x -et, de a fránya
startx szkript még mindig a 3.x -re mutat? Esetleg vi, emacs vagy bármi
már. Esetleg rm a régit. Esetleg win.com...

Üdv:

Hajdú Zoltán