[FreeBSD] licensz??

Szabados Jozsef szabados.jozsef at snt.hu
2002. Május. 9., Cs, 11:24:53 CEST

Szia

Habar nem vagyok otthon a licenszek olvasasaban, azert belepofazok ;-))

Az en olvasatomban a "core" *BSD az BSD licenszelesu. A portok, amiket
viszont nem ok fejlesztenek, max. portolnak, azok lehetnek BSD es GPL
liceszelesuek is.

Pl. a www.OpenBSD.org-on van, hogy "...acceptable copyright (Berkeley
style preferred, GPL acceptable, NDA not)..."
http://www.openbsd.org/goals.html
http://www.openbsd.org/policy.html

Kb. ennyi, ha segitett,
udvozlettel