[FreeBSD] security log

Szabados Jozsef Szabados.Jozsef at snt.hu
2002. Május. 6., H, 17:15:01 CEST

Hali

On Mon, May 06, 2002 at 11:19:34AM +0200, Potoczky Andras wrote:
> Hello listatagok
>
>   Ismet erdekes logokat kaptam, aminek (bar szerintem ertem) nem
>   tudom a magyarazatat. Ezek a kovetkezoek:

> Ezzzel kezdte...

Az, teljesen normails. Szerintem kerekiti, nekem van ilyenem ;-)

> Erre nincs tul sok otletem... az ntpdate idoallitgatassal lenne gond?

Ilyet en is tudok csinalni ;-) Nekiesek a gepnek, mint a diszno, es tolom befele a leveleket. Pl. eximnek, vagy qmailnek. Az eleg kevesse birja (par szaz kapcsolat parhuzamosan).

Valoszinuleg, csak pillanatnyi allapot. Mittomen csucsonkent. (Szerintem).

> Ez a 4 gondolom osszefugg. A httpd nem szunt meg letezni, miutan ez a
> log jott. (named is kapott hasonlo logot)
> Egyebkent meg utannaneztem, boven van free swap es szabad tarhely is.
> Minden particion gigak allnak rendelkezesre es a 128MB-os swap
> particion is 20% van csak hasznalatban. Lehet, hogy csak
> pillanatnyilag fogyott el a swap terulet es en ezert nem tapasztaltam,
> amikor neztem?
>
> Udv
>  Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu

udv,