Offtopic: motif (volt: X programozas)

Egervary Gergely mauzi at faber.poli.hu
2002. Már. 27., Sze, 21:11:39 CET

> Motif jo otlet.
> FreeBSD ala ketfele implementacio is van:

orulok neki, hogy eddig mindenki, aki szora emelkedett, tamogatta a
motif-ot.

mas tarsasagokban tapasztalataim szerint a motif a voros poszto, olyan
jelzokkel illetik, hogy obsolete, resource hungry, stb. (ugyanigy nem
szimpatizalok a gondolattal, hogy a Sun lecsereli a default desktop
kornyezetet CDE-rol Gnome-ra.)

miert?

a motif portolhato, megbizhato, stabil, szabvanyos(!) es jol dokumentalt.
az eroforras pusztitasrol annyit, hogy evekig hasznaltam AIX
munkaallomast 32MB core-al, es teljesen gyors es hasznalhato volt. nem
akarom szidni a 'replacement'-nek kikialtott GTK-t, de mintha ehesebb
lenne, nem beszelve az API valtozasokrol es stabilitasrol. A multkor
napokig szivtam azzal, hogy leforditsam a libglib-et, ami ugye kell a
gtk-hoz, AIX-on. merthogy mostmar a mozilla toolkitje is GTK-ra epul.

az OpenMotif licensz nekem szimpatikus. ezek utan egy nagy kivansagom van
az OpenGroup fele: nagyon varom az OpenCDE bejelenteset! nagyon kellemes
perceket tudnanak vele szerezni!

bocs az offtopicert.

-- mauzi