[FreeBSD] X programozas.

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Már. 27., Sze, 15:03:48 CET

DEBREI Gabor wrote:

> Nem reg kezdtem FreeBSD-n es lenne egy kerdesem: X ala szeretnek irni egy
> telnet kapcsolatot lekezelo terminal programot egyebb funkciokkal.Nekem a
> motifot ajanlottak es tudni szertnem hogy az a legalkamasabb-e ra vagy
> massal probalkozzak meg?

A motif alkalmas erre. Szabvanyos, ezert konnyu mas UNIX-like
rendszerre atvinni, es kis eroforrasigenyu. En keszitettem programot
motiffel, es egy masodpercen belul indult. A "fejlettebb" API-kkel
(gnome, stb.) csicsasabb programot lehet csinalni (de egy telnethez
minek), viszont lassu lesz es sok memoriat fog enni.

SzeFe