[FreeBSD] Partíciók fájlrendszerek

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Már. 26., K, 12:47:44 CET

Hello,

> "Legkozelebb ne Quantumot vegyel >;-)"
> Olvastam hogy a maxtor felvásárolta a Quantumot. Így a maxtor sem lehet
> jobb mert az is Quantum Egyébként Quantumom van.
Nocsak. Lehet, hogy nem veletlenul nem szeretjuk? :)
A Maxtor-Quantumokkal kapcsolatban nem tudok mit mondani, olyanom meg nem
volt.
Epp tegnap vettem egy ilyen, de a boltban kiderult, hogy IBM. Nem
sajnaltam :)

> Valami tipp milyet vegyek? Western digital, Seagate? Esetleg konkrét
> típus sorozat?
Ez olyan, hogy ha en azt mondom, hogy az IBM jo, mas azt mondja, hogy o
kidobott belole 22-t, mert ket honapon belul beszartak.
Rendkivul sok mindentol fugg egy diszk elettartama. A kezelestol is. Hiaba
veszed a legjobbat, ha azt a szallitaskor dobaltak, ugraltak rajta. Ha meg
mukodik, amikor megkapod fel ev utan ugyis bedoglik.

Nem tudom mennyire mervado, nekem a kovetkezo diszkek vannak az
ftp.fsn.hu-ban:
Western Digital WD273BA ATA
IBM DTTA-351680 ATA
Western Digital WD1000BB ATA
IBM DDRS-34560Y UltraWide SCSI
IBM DCHS09W Wide SCSI
Seagate ST36530W UltraWide SCSI
Seagate ST34573W UltraWide SCSI
IBM DNES-318350W UltraWide SCSI
Quantum QM39100TD-SW UltraWide SCSI
Seagate ST39102LC UltraWide SCSI
Fujitsu MAE3091LP UltraWide SCSI
IBM DNES-309170W UltraWide SCSI
IBM DDRS-34560W UltraWide SCSI
Seagate ST318436LW UltraWide SCSI
IBM DNES-309170W UltraWide SCSI
Quantum ATLAS IV 9 WLS UltraWide SCSI
Quantum ATLAS IV 9 WLS UltraWide SCSI

Lathatod, van azert Quantum is, de a fentihez hozzatennem, hogy az utobbi
2 (3?) evben ami diszk kikerult a gepbol, az mind Quantum volt.
A diszkek kikeruleset a diszk teljes, vagy reszleges (badblockok)
tonkremenese eredmenyezte.

A legregebbi diszkem az IBM DCHS09W, ez melegszik mint a malac, viszont
meg birja a gyurodest.

ui: kopp-kopp

--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu