[FreeBSD] UFS limit(?)

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Már. 23., Szo, 15:00:11 CET

Hello,

> hmm ez azt jelenti hogy NetBSD alatt lehetseges 1T-nel nagyobb particiot
> is csinalni?
Kotve hiszem.

> a mai nap folyaman vagy 60 levelet olvastam el ezzel kapcs, mindenhol az
> jott ki hogy 1T a filesystem limit...
Akkor szerintem rossz helyen olvastad. A fajlrendszer ennel nagyobb is
lehet. 1 TB az az eszkoz, amit a rendszer kezelni kepes. Olvasd el az
eheti FreeBSD CVS es FreeBSD stable listak archivumat.

> es hogy talan 64-bites filesystem atmenetileg megoldana par dolgot.
Atmenetileg. 10 evig mindenkeppen :)

> csak az a baj hogy pl. errol az UFS2-rol (UFS64-rol) pedig abszolut
> sehol nem talaltam semmi fele leirast. marmint hogy egyaltalan valaki
> elkezdte volna ezt a project-et. :(
Olvasd el az eheti FreeBSD CVS es FreeBSD stable listak archivumat.

:)

--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)