Re Re Xmanager

Gyep mester gyepmester at levele.com
2002. Már. 21., Cs, 21:21:31 CET

> Date: Tue, 19 Mar 2002 08:34:34 +0100
> From: Ferenc Szentpetery <szefe at kvif.hu>
> Subject: Re: [FreeBSD] Xmanager

Koszonom, a baj csak az hogy konkretumokat meg mindig nem talatam
sehol :(. Manokat atnyalaztam, meg par doksit amit talatam.

> Ugyazez kisse kifejtve: a FBSD-n (itt: X host) kell az xdm-et
> elinditani,
> ezutan a vindozon (itt: X server) az Xmanagert. Amugy erdekelne ez az
> Xmanager, honnan lehet letolteni? Csak kekeckedes gyanant: a KDE
> tenyleg default? Attol szomoru lennek, mert a legutobb (Suse 7.2-n)
> latottnak ezer hibaja volt.

Khm. Akkor valaszolnek:
Koszi a hozzaszolast. A link roppant meglepo mondon xmanager.com,
ki hitte volna? :))
A KDE,hez csak kekeckedes gyanant:) annyit hogy tenyleg default, ennel
"defaultabb" mar nem is lehetne, hiszen elso lehetosegkent szerepel,
a GNOME pedig csak utana van, hiaba a fbsd-eknek is jo az izlesuk :)
sztem csak ennyi. De izelsek es pofonok kinek mi tetszik jobban.
Ja egyebkent szerintem ne a 7.2 SuSE-ben nezegesd, mert azota mar
a KDE is odebb van par fenyevvel, meg par bugfixel...
Valaszodat megegyszer koszi!
Ha valaki esetleg meg tudna valami bovebb forrast mondani
megkoszonnem
Tisztelettel: ADaM5