alap kerd... Dolgozni sz...

MZoli mzfbsdhu at freemail.hu
2002. Már. 19., K, 13:19:27 CET

Sziasztok!

On 19 Mar 02, at 8:38, Levente Simon wrote:
> [...]
Mas kerdes, hogy
adok jelszot,
magatol vagy
jelenleg ha van jelszo

> SSLPassPhraseDialog  exec:/path/a/phrasedialog/progihoz
>
> a /path/a/phrasedialog/progihoz egy sima shell script,
mint pl.:

> #!/bin/sh
> echo "jelszo"

Kiegesziteskeppen annyit hozzafuznek, hogy ez akkor
mukodik, ha nincsenek
virtualis szervereid (ssl-es), vagy az osszesnek ugyanaz a
cert jelszava.
Ellenkezo esetben a scriptnek figyelembe kell vennie az
apache-tol kapott
ket parametert, ezek ertekeitol fuggoen kell a megfelelo
jelszot "kiirnia".
A script minden egyes vitualis szerver inditasakor
meghivodik a megfelelo
parameterekkel:
elso parameter:  "servername:portnumber"
masodik: "RSA" vagy "DSA".

Mas.
Koszonom a munkakeresesben nyujtott segitsegeteket, mar
tobb hely is a
latokorombe kerult.
Azert meg irhattok. :-))

Udv,