[FreeBSD] halo halodas

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Már. 19., K, 12:32:50 CET

Hello

SP> Van egy web/mail szerverem, ami ugy 10-15 napot bir, aztan meghal a
SP> halozata.
SP> Se tavoli belepes, se ping, se semmi... Ilyenkor ha odamegyek a gephez,
SP> belepni lehet, de mar egy pinget sem tudok elereszteni.
SP> Ha jol emlekszem 4.4-RELEASE kornyeken meg tokeletesen mukodott, utana par
SP> honappal kezdodtek a gondok.

Jelenleg nekem is vannak halozati forgalom sebesseg ingadozasi
problemak, de olyat meg nem tapasztaltam, hogy teljesen lehalt
volna... illetve 2x volt, amig realtek kartya volt a gepben... ezt
kicsereltem SMC905-re... azota 49 napja megy normalisan... illetve
annyi a problema, hogy pl egy adsl-rol, vagy chelloreol a letoltes
ingadozik 10 es 50 k/s kozott. Magasabb sebessegu vonalon viszont ez
nem erzekelheto, kepes stabil 2mb/s-t is folyamatosan.
FreeBSD 4.4 stable 2001 nov.kb

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu