[FreeBSD] Xmanager

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Már. 19., K, 08:34:34 CET

Szabados Jozsef wrote:

> xdmcp           177/tcp    #X Display Manager Control Protocol
> xdmcp           177/udp    #X Display Manager Control Protocol
>
> Sejtesem szerint ezt az xdm-nek kene nyitnia. Az xserver
> a 6000 utani tcp portokat szokta nyitogatni.
>
> Es egy kis reszlet: man xdm:
>
> NAME
>        xdm  -  X  Display  Manager  with  support for XDMCP, host
>        chooser
>
> Remelem egy picit azert segitettem ;-))
> Nem terheltel. Aztan sok cseresnyet.

Ugyazez kisse kifejtve: a FBSD-n (itt: X host) kell az xdm-et elinditani,
ezutan a vindozon (itt: X server) az Xmanagert. Amugy erdekelne ez az
Xmanager, honnan lehet letolteni? Csak kekeckedes gyanant: a KDE
tenyleg default? Attol szomoru lennek, mert a legutobb (Suse 7.2-n)
latottnak ezer hibaja volt.

SzeFe