[FreeBSD] sendmail config + ETRN

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Már. 18., H, 19:16:37 CET

On Mon, Mar 18, 2002 at 06:55:13PM +0100, berta_beco wrote:
> A sendmail konyvbol egy kis ETRN script.
> (Az etrn a szervert raveszi a sorbanallo levelek ujrafeldolgozasara)
> (Process the queue via ESMTP ETRN)
>
> #!/bin/sh
> OURSITE=here.uofa.edu
> MAILSERVER=mailhub.uofa.edu
> TELNET=/usr/ucb/telnet
> PORRT=25
> echo "etrn $OURSITE | $TELNET $MAILSERVER $PORT
> exit 0

Mivel szeretem olvasni a sajat leveleimet a listan, gyorsan ideirom,
hogy az ETRN script a mindenkori sendmail distrib contrib konyvtaraban is
megtalalhato, beleertve a FreeBSD-ben levo sendmail forrast is a
src/contrib/sendmail alatt. Most mar tenyleg csak az kell, hogy a
tuloldal engedelyezze neked az ETRN hasznalatat. (Amihez biza fizetni
kell altalaban)

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *