Dolgozni szeretnek

mzfbsdhu at freemail.hu mzfbsdhu at freemail.hu
2002. Már. 16., Szo, 10:16:33 CET

Sziasztok!

Tudom, most illetlenkedni fogok, de igerem ez az elso es utolso
ilyen jellegu uzenetem a listara.

A munkahelyem sajnos - mas internetes vallalkozasokhoz
hasonloan - csodbe ment, igy most munkat keresek (teljes
munkaidoset). Sok hirdetest neztem mar a Neten es az
ujsagokban, de a legtobb helyen sajnos Billy urat gazdagitjak.
Ezzel szemben en unix-os vonalon szeretnek tovabbra is dolgozni,
ahol ugy latom mostanaban nincs sok betoltetlen hely - legalabbis
hazankban.
Elsosorban olyan helyre vagyom, ahol szerverekkel (foleg
FreeBSD, Linux vagy Solaris) es/vagy halozatokkal (routerek stb)
illetve halozati biztonsaggal foglalkozhatnek.

Magamrol roviden: tobb mint 7 ev rendszergazdai gyakorlat, kozel
6 ev unix rendszergazdai gyakorlat (Solaris, Linux, FreeBSD
vegyesen), kb 3-3 ev Novell NetWare es Windows NT szerver
gyakorlat. Halozat tervezesi es epitesi tapasztalat,
halozatbiztonsagi ismeretek stb. Foiskolai diploma, angol szakmai
szoveg olvasasa.

Az szeretnem kerni, ha tudtok olyan helyet, ahol hasonlo embert
keresnek, legyszives ertesitsetek!

Koszi es megegyszer bocs az off topic miatt!
Megyeri Zoltan