[FreeBSD] erdeklodes

Barath Tamas xclusiv at hotsheep.mad.hu
2002. Már. 10., V, 12:21:23 CET

Hali!

On Sun, 10 Mar 2002, Ferenc Szentpetery wrote:

> Nem szukseges a leheto legdragabb gep:
> http://www.vistasource.com/products/axware/requirements
> Egy Celeron-os gep 64 MB RAM-mal jo lesz.

Ami a linken van szerintem tul gyenge. Volt "szerencsem" egy p133 64M
RAM-os linuxos gephez. Icewm+netscape4 iszonyuan lassu volt (a
hasznalhatatlansag hataran), de en egy 400-as K6-2-esen 192M RAM-mal is
inkabb icewm-et hajtok, a Gnome es KDE ha egyszer felallt akkor mar gyors,
csak azt nincs turelmem kivarni. Foleg a mem a fontos imho. Szerintem
64M-val vegig swap-elne, inkabb 128M az alja. Ezert irtam minel gyorsabb,
minel tobbet.

> Egyebkent ha masolsz is CD-t, a BSA nem emiatt fogja
> radtorni az ajtot.

Ez vol a smile :)

> Aki viszont nem tud, az nem ir feleslegesen a listara.

bocs

> A listara idonkent sokara, akar orak mulva kerul ki az elkukdott level.
> Talan azt hitte, nem is ment el a level.

Igen, ezt mar privatban megbeszeltuk. Lehet hogy csak szerencsem volt, de
nekem eddig mindig egy perc alatt volt a szerver, mikor a listaarchivumot
kertem le akkor is megjott 1 perc alatt, szal ez eszembe sem jutott.

bocs a folosleges levelert
						  Barath Tamas
						xclusiv at mad.hu
Anyázást magánban!