[FreeBSD] Ekes levelezes hibatlanul

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2002. Már. 7., Cs, 10:18:58 CET

hali

> (*) De ha veletlenul az okos MTA eszreveszi, hogy ami epp kimegy az 8bites,
> es azt atirja mime/quoted/base64/anyamtyukja formaba es 7bitesen kuldi,
> akkor maris ok a dolog.  Ezt speciel nem tom, hogy tenyleg igy van-e, de
> asszem nem.
sendmail pl tud konvertalni... ha jol emlekszem

> Bocs, nem reagaltam az uzenetedre, de megkaptam.  Egyetertek a dologgal,
> egyelore azon gondolkodom, hogy ezt milyen formaban oldjuk meg.  A robot
> gondolom egy kb 10 soros script - most azon ragodom, hogy milyen tesztek
> legyenek benne.
szerintem mindenki kuldjon oda szabvany uzenetet
(a'rvi'ztu"ro" tu:ko:rfu'ro'ge'p) azt igen konnyu megnezni, hogy ok-e
ha mas kuld, kuljon vissza 1 levelet, hogy mit is kuldott es hogy
legyen szives a fenti szoveget kuldeni :)

> ???
meg nem ebredtem fel (pedig mar 1 oraja dolgozom :)

egyebkent van 1 tok jo progi, emil a neve es szerintem portsban van
svedek irtak par eve, azota nemigen dolgoznak rajta, de eleg jo igy is
pl be lehet tenni sendmail ala :) en anno jatszottam vele, de aztan
nem fejeztem be
evvel lehetne szemelyre szabott :) konvertalast csinalni mindenrol
mindenre :)

a levelezoszerver pedig dobja vissza a nemszabvanyos leveleket :)
pl dos, windows kodkeszlet, stb
vagy legalabb irjon vissza, hogy ejnye-bejnye

Gabor