[FreeBSD] Ekes levelezes hibatlanul

Biro Tamas birot at tami.hu
2002. Már. 7., Cs, 09:27:47 CET

Hali!

On Thu, 07 Mar 2002 08:22:00 +0100, Zahemszky Gábor wrote:
>Hát csak azért, hogy belekotyogjak.  A Te leveled fejlécében az általad is
>emlegetett iso-8859-1 szerepel.  Ezek után egy rövid teszt következett:

  - Jogos, elfelejtetteam atirni.. meaculpa :-)

>ha a Sziszi által kifogásolt ``charset-hook iso-8859-1 iso-8859-2'' sor
>benne volt a mutt konfigjában, akkor gyönyörűen láttam a hosszú kettős
>ékezetes betűidet.  Amikor ezt a sort kikommenteltem, akkor viszont a
>hagyományos ? (azaz kérdőjel) jelent meg nálam.  Szóval első közelítésben
>jó volt, csak tüzetesebb vizsgálat eredménye, hogy nem annyira.
[..]

  - Az OS/2-es listan a 8859-2-est allitjuk be, ez valt be legjobban.

  - Ezen a listan mi a megszokott charset amit beallitotok?

  - Meloban win-rol olvasom a listat de nem outlukkal, igy nemtok irni
    egy olyan levelet, mert azt lenne jo/erdekes megvizsgalni.

Tami

  Biro Tamas, HG1DFB -= Member of Hungarian Team OS/2 =-
  Biatorbagy  http://www.tami.hu mailto:birot at tami.hu
  #os2hun     http://os2.rulez.org/index.shtml