[FreeBSD] Ekes levelezes hibatlanul

Hajdu Zoltan hajduzoltan at bsd.hu
2002. Már. 5., K, 21:46:41 CET

On Tue, 5 Mar 2002, Zahemszky Gábor wrote:

> Szeretném(nk) összegyűjteni, hogy milyen beállításokat kell eszközölni a
> különböző elterjedtebb unixos/linuxos (későbbiekben OT: Mac/M$/Amiga/???)
> levelezőprogramokban ahhoz, hogy korrekt módon lehessen írni és olvasni
> gyönyörű nyelvünk gyöngyszemeit, tekintettel az
> ISO-8859-2 <-> MS-1250 <-> ISO-8859-1 <-> MS-1252 <-> stb
> problémára, valamint a hosszú kettős ékezetekre (úgyismint: őŐűŰ), de nem
> elhanyagolva a többit sem (áÁéÉíÍóÓöÖőŐúÚüÜűŰ).

És igen, minden tökéletesen átjött (persze a NetBSD lehetôségeihez
képest, nyilván nincs pl. nagy hosszú ô, nagy O van helyette), remélem az
én ékezeteim is olvashatóak...

> tudom, hogy a levlista hivatalos nevével ellentétben itt nem csak
> FreeBSD-t használók vannak, és mintha hallottam volna olyasmit, hogy pl.
> NetBSD/OpenBSD alatt a Latin2 támogatása nem része a hivatalos
> rendszernek.  Nem célom a szokásos dist-war elindítása, a célom valami
> ``Levelezzünk-MAGYARUL-HOGYAN'' jellegű infó összegyűjtése (később ebből
> esetleg ismertető a BSD.HU-n).

Írtam is valami NetBSD-ékezetek-a-konzolon hogyant, de nem került ki
bsd.hu -ra. (Mico, a CVS nem megy, ezt adja:

(Logging in to hazex at www.bsd.hu)
cvs login: authorization failed: server www.bsd.hu rejected access to /cvs
for user hazex
cvs login: authorization failed: server www.bsd.hu rejected access