[FreeBSD] Xindy FreeBSD alatt

Till Janos tillj at npp.hu
2002. Már. 6., Sze, 11:50:11 CET

Sziasztok!

    Gabor> Most akkor az en szemem kaprazott, amikor a SF-rol
    Gabor> letoltottel az xindy-2.1-es verziojanak FBSD-4.3-ra

Nem a szemed kaprazott, tenyleg ott van, csak en nem ott kerestem,
hanem az iti.informatik.th-darmstadt.de site-on egy regi doksiban
talalt url alapjan. Ott viszont nincs utalas az SF-re sem a FreeBSD
portra. Az SF-en viszont most megtalaltam, nagyszeruen mukodik.

    Gabor> hogy nem dobott hatast, hanem szepen elindult.  Folytatast
    Gabor> majd olyasvalaki, aki tudja is, hogy mindez miert jo neki.

En tudom, hogy miert is jo ez nekem, ez egy altalanos indexgenerator,
elvileg barmely sgml szovegbol tud indexet kesziteni azt
megfelelokeppen formazni, stb. En LaTeX dokumentumok targymutatojat
keszitem vele, mivel erosen parameterezheto, alkalmas magyar nyelvu
dokumentumok kezelesere is.

Koszi a segitseget, udv
TJ