[FreeBSD] FreeBSD + Apache Authentikacio

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2002. Már. 6., Sze, 09:13:40 CET

> Adott egy FreeBSD 3.2-RELEASE, es egy apache. 1.3.9.
Az apache-1.3.9 -el nem tudok mit kezdeni, ismereteim szerint az 1.3.23 a
legujabb.
A FreeBSD-bol, meg a tobb evbol itelve nem valami uj a rendszer, amugy is
raferne mar a csere.........

> Jonehany webszerver fut rajta mar nagyon regen, regi rendszerek,
Nem ertem.... ezt a tobb webservert 1 gepen.......  Nem virtualis
webserverre gondolsz, tehat VirtualHost-ra ?

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
-------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897 --------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -