[FreeBSD] openbsd halozati gond

boci at prog.hu boci at prog.hu
2002. Már. 6., Sze, 07:35:07 CET

Hali!

> Hat ez ugye total ertelmetlen dolog, de biztos, h nem tortent a
> csere-bere
> mellett mas is?  Ugyanis a DNS timeoutja 75 sec ...

A gond nem ez...
Nalam is jelentkezik FReeBSD-s szerveren. A gond az hogy ping jo.
A gepet IP szerint erem el igy nincs szukseg DNS-re...
a baj az hogy pl: ssh vagy ftp connect eseten qvalassan csatlakozik.
pl: ssh-val akarok belepni akkor az mire kiirja hogy adjam meg a jelszavam kb.
2 perc, utana meg 2 perc mire belep. Innentol viszont minden jol megy.
ftp-vel ugyanez.
Viszont amit nemertek hogy nem mindig csinalja ezt.
van mikor fogja magat es siman felconnectal azonnal.

Szal a problema amirol a Csabi beszel nem egyedi. es nem OpenBSD specifikus.
Jah egyebkent a szervert (ha jol tudom) csabi is IP szerint eri el igy a DNS-
nek tudtommal nem sok koze van hozza..
Jah es a 2 gep kozti kapcsolat abszolute rendben van.
Nalam a szerver belso halon van es igy szokta csinalni, szoval azt sem lehet
mondani hogy a halo lassu.

Boci