[FreeBSD] beallitasok

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2002. Jún. 29., Szo, 23:32:00 CEST

>xterm es konsole alatt a HOME pl. <ESC>[H . Ha kiadod a ``bind'' parancsot,
>akkor harom fontos dolog lathato:
>1) ^XA = up-history - itt csak az az erdekes, hogy ezzel van definialva a
>folnyil hasznalata, ami <ESC>[A
>2) ^X  = prefix-2 - es
>3) ^[[ = prefix-2 - azaz <ESC>[ prefix-2-nek van definialva, de ha egy masik
>``bind''-ban akarod hasznalni, akkor - az 1) alapjan ott ^X-kent kell ra
>hivatkozni.  Rusnya dolog, es baromira nincs dokumentalva, de kitalalhato :-)
>
>Tehat ^XH -t kell bind-olni, es ha mondjuk sor elejere akarod vitetni a
> [...]

Hat khm. Nem mondhatnam, hogy ertem, mieza prefix-2. Esetleg errol is
beszelhetsz, mert a manual erthetetlen. De valami link is eleg, ahol
elmagyarazzak. De mindegy is, mivel mar ott bukik a dolog, hogy nem ^XH a
HOME, nem is ^[[H, hanem valami hosszabb. Ha pl. sima sh-ban utom le, ezt
kapom: ^[[1~ . Es ez speciel PuTTY-ban. Nemtom mit cseszek el.

mortee