beallitasok

Hollerbach István hollerbi at freestart.hu
2002. Jún. 28., P, 18:59:29 CEST

Sziasztok!

Hollerbach Istvan vagyok. Feltelepitettem a 4.6-os verziot teljesen
kezdokent. Van egy sereg problemam.

1. Rootkent mar tudok internetezni, levelezni. Ezt a levelet is rootkent
kuldom. Hogyan tudom beallitani, hogy userkent is tudjak? A User PPP,
vagy a Kernel PPP a jobb? A KDE 3.0-t hasznalom, Konqueror bongeszovel,
es KMail levelezovel, Kppp tarcsazoval. Reszletes leirast kernek,
mindket megoldasra (Kernel PPP, User PPP), mert a handbook nem vilagos
a szamomra.

2. Annakidejen a Linux alatt megszoktam, es megszerettem a Midnight
Commandert. Hiaba allitom be, hogy a sajat editorjat hasznalja, ennek
ellenere azt az eletidegen, gyuloletes vi-t hasznalja. Hol lehet
beallitani?

3. A bash shellt hasznalom. Linux alatt tudtam hasznalni Shift+PgUp vagy
PgDown-t lapozasra, BSD alatt nem. Az eger kozepso gombjat sem lehet
hasznalni beillesztesre, pedig a bash ezt lehetove teszi. Neztem a man
oldalakat, de az ott leirt fajlok, a .bash.profile és tarsai sehol sem
talalhatok. Hol lehet ezeken allitani?

4. Szeretnem, ha a Backspace, Delete, Home, End billentyuket a nekik
megfelelo funkciokkal tudnam hasznalni a KDE Konsolejában. Jo lenne, ha
Midnight Commander is tudna ezt, es ugy jelenne meg, ahogy karakteres
uzemmodban (kek szinben). Hol lehet beallitani?

Udv mindenkinek: Hollerbach Istvan