[FreeBSD] IPv6 over IPv4

Vago Krisztian vagok at asterix.hu
2002. Jún. 27., Cs, 13:24:25 CEST

On Thu, 27 Jun 2002, Jenei Ákos wrote:

> Szevasztok!
>
> IPv6 over IPv4 tunnel-t hoztam létre FreeBSD 4.3 alatt.
> Upgrade-eltem 4.5-re ezután nem épült fel a kapcsolat.
> Az ifconfig nem fogadja el ezt a szintaktikát.
> Van ötletetek mi a megoldás?
>
> Ákos
>
> A régi megoldás:
>
> gif_interfaces="gif0"
> ifconfig_gif0="inet6 srcaddress dstaddress"
> gifconfig_gif0="srcaddress dstaddress"

Ami valtozott, hogy ezutan ha megadod a tunnel ket IPv6-s vegpontjat is,
128 bites prefixlent kell hozza hasznalnod (ifconfig_gif0="inet6
srcaddress dstaddress prefixlen 128").

Es megszunt a gif interfacek statikus definialasa a kernelben, most mar
on-line letrehozhatoak es torolhetoek a ifconfig gifx create/destroy
parancsokkal.

Krisztian

Vago Krisztian                                    e-mail: vagok at asterix.hu
British American Tobacco                              phone: +36 23 504570
H-2040 Budaors, Puskas Tivadar u. 5                    gsm: +36 20 9357523