[FreeBSD] bootmanager

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Jún. 12., Sze, 14:01:35 CEST

Hello,

> De az is jo, ha a Magyar ?(Free|)BSD Levelezolistara vagytok
> feliratkozva, igy ezennel bejelentem, hogy ugyan nem hivatalosan, de a
> MINI-ISO mar letoltheto :-)
Azert nem hivatalos, mert a re@ meg nem irta meg, hogy kiadta a 4.6-ot? :)
Nem tudom egyebkent miert lett hirtelen mindenki ilyen aktiv.
Aki mar jelenleg is FreeBSD-t hasznal, nem nagyon izgatja magat ezekkel a
dolgokkal.
Aki meg most hasznal eloszor, az a 4.5-tel is ugyanolyan jol
elboldogulhat, mint a 4.6-tal..

> ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/ISO-IMAGES-i386/4.6/
Mondok gyorsabbat:
ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/freebsd/i386/ISO-IMAGES/4.6/

> Lehet izzitani a DownLoader4X-et, es este mar irni is lehet.  Es ha
> jobban megnezitek, ez tegnap odakerult.  Igaz, ejjel kb 2-kor meg nem
> latszott. :-(
Mert az ftp-masterrol naponta 2-3 alkalomnal tobbszor nem szoktak
frissiteni a tukrok. A fenti fajl is kezi vezerles eredmenye :)

Remelhetoleg meg ma megjon a tobbi 4 ISO is. Legalabbis Murray ezt
allitja.
--------[ Free Software ISOs - ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ ]-------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)