postfix

pocze.balazs at mail.hungexpo.hu pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
2002. Jún. 6., Cs, 13:10:01 CEST

Sziasztok!

Volna nemi gondom, ami IMHO eleg egyszeruen megoldhato, de valahogy
belebonyolodtam, es nem latom a megoldast :(

Annyi az egesz, hogy van itt egy mailserverunk (mail.hungexpo.hu)
es van az asztalomon egy gep, FBSD4.5-tel(teszt1.hungexpo.hu) , amin
postfix figyel, mint levelezo. Szeretnek levelet kuldeni-fogadni a
kovetkezo modon:
ha levet kuldok a banyek at teszt1.hungexpo.hu -rol, akkor
pocze.balazs at mail.hungexpo.hu neven kellene atadnia a masik szervernek,
de ugy, hogyha pld. valaki at mail.hungexpo.hu-nak cimzek levelet, akkor ne
dobja el, mint "cimzett ismeretlen". A mail-en levo leveleimet
fetchmaillel szednem le. (regen Debian GNU/Linux alatt az Eximet ugy
kellett konfiguralni, hogy "Satellite System [...]".
A dolog pikanteriaja, hogy Airscape segitsegevel otthon -dialuppal-
megcsinaltam, de most nagyon tompa vagyok, es nem akar menni :(
Bocsi a trivialitasert!
Sziasztok,
  Balazs