[FreeBSD] crypto fs

Gal Viktor gv419 at hszk.bme.hu
2002. Jún. 1., Szo, 22:01:33 CEST

hali!

cryptfs freebsd-hez. tobb honapi keresgeles utan rajottem hogy igazan jo
encryptalt fs nem letezik mai napig sajnos freebsd ala, sot semilyen bsd
ala. vegyuk pl a loop-aes -t (www.sf.net/projects/loop-aes) ez egy igazan
jo progi tudsz virtualis (fileban) fs-t csinalni de van lehetoseg teljes
particio encryption-hoz is, soot swap-ot is tudsz vele encryptelni es
lehetoseg van a teljes os encrypttelesere is. aztan persze vehetjuk a
stegfs-t amit szinten nem talaltam freebsd ala, pedig az is nagyon de
nagyon hasznos lenne... jah igen ha valaki esetleg felhozza a cfs-t vagy a
tcfs-t akkor az most fejezze be a level irasat (:P) mert az vagy nem
hasznalta meg vagy nem probalt meg mindent rajta, az a lenyeg hogy nem
habar fs de nem megsem az :( nem minden dolgot tudsz rajta megtenni (ha
valakit erdekelne a rovidke lista amit osszehoztam 1 het alatt) akkor
annak elkuldom, noh de egy szo mint szaz ez nem is lenne baj, a legfobb
baj hogy a fejlesztok nem reagalnak a leveleimre amiben leirtam a
hianyossagait a programnak. :(
a legjobb dolog a loop-aes portolasa lenne freebsd ala, ezt el is kezdtem,
felvettem a kapcsolatot a fejlesztovel o azt mondta hogy szerinte
lehetseges a dolog, sot csak eppen ezzel mar nincs ideje foglalkozni...
mivel nekem is rengeteg mas dolog kozbejott ezert en is felhagytam a
dologgal...

barmi mas kerdesed van encryptelessel kapcs ne habozz irni :P

	gv