[FreeBSD] Java2 1.3.1 bájneri FreeBSD-re

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Júl. 31., Sze, 20:59:08 CEST

On Wed, Jul 31, 2002 at 10:41:41AM +0200, Sebestyén Gábor wrote:
> Hali mindenkinek!
>
> Jelentem, túl vagyok a bildelés minden gyötrelmén, kész az egész
> cakli-pakli. Már csak egy bökkenő akad, miszerint csak semmi turbózás

Orulok es gratula!

> érvényesül a virtuális gépen, azaz eldöcög a klasszik üzemmódjában.
>
> Annak, aki szeretné, hogy a performancia is érvényesüljön, nosza
> tőtcsön le egy szördparti virtuális gépet, ami talán egy kicsit javít
> az egészen :))
>
> Na akkor a link hozzá: http://www.shudo.net/jit/

Vagy mas jit implementacio, lasd /usr/ports/java pl openjit. Van
valasztek.

> UI.: Kérek mindenkit, jelentkezzen, akinek elsőre sikerült a hivatalos
> Sun féle szorsztarfájlt elsőre hibátlanul kitömörítenie. A hibátlanul
> alatt azt értem, hogy a kicsomagolás főkönyvtárában nem jelenik meg egy
> java fájl sem, mindenki szépen a helyére kerül kitömörítéskor. Sikerült
> a kitömörítést elszúrni FreeBSD-n, Mac OS X-en, ill. WinZip 8-assal
> Win2K-n. Egyetlen jó tar volt, az pedig Linuxon :(((

A /usr/ports/archivers/gtar port kell hozza -STABLE-n, mert a regi GNU
tar-ok se tudjak sajnos teljesen jol kicsomagolni, a nem GNU-rol nem
beszelve. 5.0-n termeszetesen mar javitva:-)

Amugy, ha a portot hagyod dolgozni, az szepen felteszi neked a megfelelo
tar-t es aztan szepen kicsomagol.

Tudom, hogy ez valakinek (mondjuk esetleges mas Unix tapasztalatok utan)
akar unalmas is lehet, de a ports ilyen... egyszeruen zsenialis:-)

De nem szabad buheralni, kiveve ha nagyon tudod mit miert csinalsz. Pl
gtar != tar vagy eppen gsed != sed vagy eppen bawk != gawk es meg
sorolhatnam:-)))))

Udv:
Sz, az a...
* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *