[FreeBSD] FreeBSD 4.6

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2002. Júl. 25., Cs, 15:08:40 CEST

Hali,

> Igen. Es a peccseket nezted, hogy vannak-e es ha nem mik es felraktad
> oket? Mert azok azert szoktak kelleni... (es nem, egyszeruen tul lusta
> vagyok, hogy megnezzem:-P

Az ember mindig tanul de navarj, mar megint ezekkel a patch-ekkel jossz :)
Tegyuk fel felrakom a fetchmail-5.9-11-et es annak a
usr/ports/mail/fetchmail/files konyvtaraban vannak patch-ek, mondjuk
patch-ah.. stb, stb. Akkor nekem ezeket a patch-eket fel kell raknom? Igy
gondolod? Mert ha igy van, akkor ezt eddig nemtudtam, akarmennyire is
egyszeru dolog es a turonak nem automatikus.... de ugyanakkor hozzateszem,
hogy ez akkor egy minusz pont a ports-javara, najo fekete karika :)

> Mert nem X-es a cucc:-) Libpng nagyon is jol hasznosulhat X nelkul is.
> Ld pl w3m-img verzio, ami olyan w3m-et takar, amelyik szepen a kepeket
> is kirajzolgatja neked.

Jo de akkor a qiv es a tobbi miert az X-es konyvtarakban akarja keresni?
Gondolom erre az lesz a valasz, mert az X-es, oke de....

> Jah. Van akinek segit, ha ujabb Necckepet hasznal, van akinek meg
> szinten mert most mar nem megy neki a gany ingyen SMS oldal az uj
> Javaval es ezert nem is fagy :-P

Ha mar annal a gany oldalnal tartunk, akkor szerintem 4-es Netscape-el
jobban megy mint egy 5-os Explorerrel, jojo rakjak 6-os Explorert? :)

> De ezutan lesz:-( Nekem se volt semmi bajom a 3-as X-el de a 4-essel...
> jo javult a dolog, mert azelott eleg volt egy xterm-ben beirni, hogy

Nekem semmi gondom nincs a 4-es X-el, csak ez a par program nem megy fel
ala, bar most lattam eppen, hogy forgatnam az uj fetchmailt es

Jul 25 15:04:11 freeze /kernel: pid 10491 (xgettext), uid 0: exited on
signal 6 (core dumped)

aztan meg tegnap az msgmtf (vagy msgmft :) is core dump-olt, ugyhogy
mindjart inditom a buildworld-ot mert ez egyre rosszabb :)

ciao
air