[FreeBSD] soros terminal 4.6-stable

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2002. Júl. 24., Sze, 16:56:09 CEST

> tokeletesen mukodott vele a sio0-n keresztul a terminalozas.
> vegre felupgrade-eltem, es azota az istennek sem akar beindulni.
>
> millio kabelt hegesztettem mar, de valahogy nem hagyja magat.
> a csudaszep a dologban, hogy kifele megy a dolog (pl. rarakok egy routert, azt
> tudom a cuaa0-on keresztul hergelni.)
>
> ttys:
> ttyd0   "/usr/libexec/getty std.9600"   dialup  on secure
>
> amugy ket db9-db9-en nyomom:
>
>  2 - 3
>  3 - 2
>  5 - 5
>
> erthetetlen. valaki szivott mar ezzel?

most nincs elottem a soros kabel kiosztasa, igy nem emlekszem, mi a 2,3,5
azt sem vettem ki a leveledbol, hogy soros terminal modemen keresztul,
vagy igazi soros terminal siman osszekotve ?? gondolom az utobbi...

pontosan mi tortenik ?
gondolom getty figyel a porton... elindul ? log-ban van nyoma ?
ha fut: radugod a terminalt es bekapcsolod, akkor elvileg
a getty-bol login-nek kell lenni. ez ugy van, hogy a getty latja, hogy
a CD felmegy (carrier detect, mint amikor a modemre valaki kivulrol
ratarcsazik, es osszefutyulnek), es a getty login-re valt.
vagyis a cd-t ossze kell kotni az 5 v-al, vagy a getty-nek meg kell mondani,
hogy ne figyeljen a cd-re. ez a local opcio, ha jol emlekszem
arra mar nem emlekszem, hogy ha nem a cd miatt valt a getty login-re, akkor
mitol, gondolom az elso bejovo karaktertol...

idaig el kellene jutni...

a masik szivas a handshake lehet, (meg mindig nem emlekszem, mi a 2,3,5 pucuka,
de gondolom min az egyik a read, masik a write), es mivel nem hasznalsz
hardver handshake-t (RTS, CTS), ezert a getty-nek is, es a terminalnak
is software handshake kell.... a getty-nel erre szinten van opcio
talan noctsrts

irj, biztosan osszejon

udv

Gabor