[FreeBSD] OpenBSD install

Norbert Murzsa norbert.murzsa at snt.hu
2002. Júl. 22., H, 16:38:21 CEST

On Fri, Jul 19, 2002 at 04:47:32PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:
> modon a `list' paranccsal, keresni meg a `find'-dal lehet - es van
> `help'-je is.  A man explicit leirja hogy ha pl nem letezo eszkoz problemat
> okoz, akkor a legegyszerubb disable-ba tenni.  En 2.8-on hasznaltam utoljara,
> egesz jol ment (de megegyszer, azt nem tudom, hogy ez install CD-n megy-e.)

Aha.
Koszi.
Kozben felkuszott ra a NetBSD es teljesen jol muxik.
A halokartya is megy..stb.

De azert nem hagyott nyugodni a dolog es megprobaltam ujra...
Szoval az:

..
rd0: fixed, 3560 blocks

sor utan all meg.
Most kiprobaltam egy masik gepen is...sajna az rd0 utan a wd0 eszkoz
kovetkezik..azaz nalam talan a winyoval lehet valami baj...:-((

szoval
"disable wd" ...egyelore

bootol is tovabb..

..
root on rd0a
..

Aztan csak megall a Xircom kartyanal...bar kiirja, hogy felismeri a kartyat..:-(
Ezzel a laptoppal leszen a baj..:-(

Murzsa Norbert                        email: norbert.murzsa at snt.hu
S&T Hungary                           phone: +361 371 8042
H-1117 Budapest, Neumann Janos u. 1.  (legalabbis...(gondolom en..:-)