[FreeBSD] HDDt, mekkorat

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Júl. 19., P, 14:03:21 CEST

hello,

> szerintem a squid cache-e gyorsabb mint a bongeszoe (lokalisan szoktam futtatni mindig egyet,
> mert szerintem meggyorsitja a bongeszest)

> Es nincs otleted, hogy mekkora HDD kell? 40-80-120-240Mb?

haaat, en a 240-es alatt nemigen vagnek bele, bar ha minden kotel
szakad, a 120-as eleg lehet.
Persze en inkabb a 240-et mondanam, foleg, ha a squid-hez disk cache-t
is konfiguralni akarsz (hacsak nem null store-al hasznalod). Oszinten
szolva nem csinaltam meg nagyon minimal installt, de a handbook ezt irja:

"A minimal installation of FreeBSD takes as little as 100MB of disk
space. However, that is a very minimal install, leaving almost no space
for your own files. A more realistic minimum is 250MB without a
graphical environment, and 350MB or more if you want a graphical user
interface."

Miki