[FreeBSD] HDDt, mekkorat

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Júl. 19., P, 12:56:37 CEST

hello,

> Esetleg, ha valakinek van tippje arra nezve, hogy hogyha akarok futtatni rajta egy squid proxy-t,
> akkor mekkorara bovitsem a gep RAM-jat? Most
> /pill 4 Mb van benne, ami igencsak karcsu erre, de egy kis ipfw-s tuzfalnak azert IMHO eleg.
 > Egy darab kliens lenne mogotte, en 16 Mb-ra gondoltam.

A negy mega meg az oprendszernek is keves, de a 16 szerintem eleg lesz.
Mar csak az a kerdes, hogy mihez akarod hasznali a squid-et? Cache-elni
ott a bongeszo, filterezni meg gondolom nem akarod magad ;-). Persze ha
gyakorolni akarsz vele (van mit, eleg sok mindent lehet rajta
konfiguralgatni), akkor persze tedd fel es majd picire allitod a
memoria-hasznalatat. Asszem 8mega a default cache memoria (javitsatok
ki, ha rosszul emlekszem), ezt lejjeb viheted es el fogsz ferni a 16
megaban.
Meghat, gondolom, nem is konnyu manapsag 486-oshoz valo nagyobb
memoriamodulokat szerezni.

Miki