SCSI problema

Vastagh Norbert vasti at compatibil.hu
2002. Júl. 19., P, 09:28:18 CEST

Sziasztok!

Osszedobtam talalt alkatreszekbol egy gepet, hogy vegre elkezdhessem
a FreeBSD megismereset.
PI a gep, i440TX alaplap, Adaptec AHA-1520 SCSI vezerlovel, rajta
egy 1GB-os vinyo, es egy Panasonic CD-ROM. Egyenlore IDE CD-rol
bootolok, es probaltam mar 4.0 es 4.5-os FreeBSD-vel, de
mindkettovel ugyanaz a hiba: felismeri bootolaskor az IDE CD-t,
aztan kiirja, hogy:

Waiting 15 seconds for SCSI devices to settle

es csak var, neha dob egy-egy timeout-ot :-( Mi lehet a hiba?
Hozzateszem, hogy ez a konfiguracio ugy ahogy van megy DOS es Linux
alatt, ott nincsenek SCSI problemak... De hat nem ertek a
FreeBSD-hez, ugyhogy nem tudom, mit kezdjek vele.
Ha az elejen belemegyek a kernel konfiguralasba, akkor ott ehhez a
vezerlohoz csak annyit enged modositani, hogy flag, es 0x<valami>.
Megneztem a helpet, de nem lettem tole okosabb...

Udv!

--
Vastagh Norbert
Compatibil 2000 Kft.