[ot] [FreeBSD] Re: gprs, vodafone

Niedermayer Miklos mico at vnet.hu
2002. Júl. 13., Szo, 09:03:55 CEST

Hali

On 2002.07.12. at 17:38 Adam Szilveszter wrote:

>Teoretikusan 57,6 kbps. De ehhez a halozatnak, a kapacitasnak es a
>keszuleknek is stimmelnie kell. Tehat pl videken, vagy eppen varosban
>csucsidoben:-) ne is szamits ra imho mert nincs eleg szabad kapacitas a
>korzetben. Es persze csak a legujabb telefonok tudjak az elvi maximumot
>elerni. (Pl az uj Nokia 75xx)

A vodának jóval kevesebb elõfizetõje van, így kapacitás úgy néz ki, van.

>P.S.: Bar ezert nem mennek at a vodahoz eddig elegge ganynak tunt:-))))

Én az alacsonyabb percdíjaik miatt is odaadtam inkább az öcsémnek a vodafone
kártyámat, mert nem voltak szolgáltatásaik.  Plusz hiába tudtam vodafone-ról
sokkal jobb minõségben beszélni pl a nagykörúton, de ha dugó volt, a másikról
akkor is tudtam, vodáról viszont csak minden harmadik hívás sikerült (azóta
persze javulhattak).  Plusz egy éves (!) lefedettségi térképet tudtak csak
adni, ami tekintve hogy fiatal szolgáltató volt, elég gáz, hisz egy év
rengeteget számít.  A normál adathívásos Wapjuk a pgsm-hez képest ultragyors,
ennek ellenére én várnék addig ezzel a gprs akcióval, amíg össze nem gyûlnek
a tapasztalatok...

Üdv