[FreeBSD] Re: gprs, vodafone

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Júl. 12., P, 17:38:57 CEST

On Fri, Jul 12, 2002 at 12:53:26PM +0100, Pocze Balazs wrote:
> Sziasztok!
>
> Engem az erdekelne a kerdessel kapcsolatban, hogy mekkora savszelesseg erheto el ilyen modon (gprs-sel)
> nekem valaki 9600 baudot emlegetett, de nem tudom, hogy higgyek-e neki?
> Sziasztok,
>   Balázs

Teoretikusan 57,6 kbps. De ehhez a halozatnak, a kapacitasnak es a
keszuleknek is stimmelnie kell. Tehat pl videken, vagy eppen varosban
csucsidoben:-) ne is szamits ra imho mert nincs eleg szabad kapacitas a
korzetben. Es persze csak a legujabb telefonok tudjak az elvi maximumot
elerni. (Pl az uj Nokia 75xx)

A tobbi kerdes latom azota tisztazodott, ugyhogy jo gprs-ezest a mobil
kollegaknak!

P.S.: Bar ezert nem mennek at a vodahoz eddig elegge ganynak tunt:-))))
De persze ha valaki direkt vesz egy kulon elofizetest csak
adatforgalomra annak megerheti. De egyebkent Tonyoval tartok:

<ToNy0>: vodafon < *

:-)))))
* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *