[FreeBSD] Re: gprs, vodafone

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2002. Júl. 12., P, 16:38:04 CEST

Szia!

On Fri, Jul 12, 2002 at 12:53:26PM +0100, Pocze Balazs wrote:
> Engem az erdekelne a kerdessel kapcsolatban, hogy mekkora savszelesseg erheto el ilyen modon (gprs-sel)
> nekem valaki 9600 baudot emlegetett, de nem tudom, hogy higgyek-e neki?

Neeem! En az Ericssonommal 3 + 1 GSM csatornat tudok osszefogni
(3 downlink, es 1 uplink), es minden csatorna 14400-as.
Az atvitel sebessege egyebkent sok mindentol fugg, a technologia 8 csatorna
osszefogasara kepes (persze ebbol legalabb egynek uplinknek kell
lennie, tehat igazabol 7-rol beszelhetunk), de a mostani telefonok
messze nem tudnak meg ennyit kezelni.
Illetve, a sebesseg fugg meg attol is, hogy mennyire foglalt a GSM
halozat, mert a beszedre hasznalt csatornaknak prioritasuk van,
viszont, mivel legalabb egy 14400-as csatorna le van foglalva
a GPRS-nek, ezert 9600 bps-nel mindenkeppen gyorsabb lesz.

L.

--
# ls
levente simon