[FreeBSD] Re: gprs, vodafone

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2002. Júl. 12., P, 08:46:09 CEST

Sziasztok!

On Thu, Jul 11, 2002 at 09:55:31PM +0200, Miklos Magyari wrote:
> mielott belevagsz, probalj meg egy kicsit utananezni az
> installacionak. Amikor
> utoljara  voltam gprs kozelben, akkor egyszeruen modemkent volt
> felveve
> a telefon es sima dial-up volt konfigolva Windows alatt, de egy speci
> szamot
> kellett a kapcsolashoz tarcsazni (valami #99* szeru ize, nem tudom
> pontosan),
> gondolom, ez az, amit az a voda kliens elrejt a user elol. Azert ha
> tudsz, probalj
> meg valami muszaki embert keriteni es megerdeklodni, hogy tenyleg csak
> [...]

En folyamatosan hasznalok gprs-t (igaz, nem voda, de ez tokmindegy). Normal
modemkent soros kabelen, user-ppp-vel. Semmi problemam nem volt sem a
beuzemelesevel, sem pedig a hasznalataval. A #99* szeru izet pedig a telefon
ertelmezi, tehat egyszeruen egy ilyen szamot kell 'hivnom'. A keszulek pedig
Ericson R520.

L.

--
# ls