Fw: Re: [FreeBSD] WineX FreeBSD alatt

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Júl. 8., H, 19:19:43 CEST

Hali!

Na ha mar a tanulasnal tartunk, akkor ime innen is egy gomboc
tejszinhabbal, csak ma akcios:

On Mon, Jul 08, 2002 at 06:32:48PM +0200, Háber János wrote:
> [...]

Noha sok mindent meg lehet talalni igy, mindent nem. Van olyan port,
amelyik automatikusan generalja a pkg-plistet installalaskor, vagy
legalabbis hozzair-elvesz belole. Ami, figyelemmel arra, hogy mi a plist
funkcioja, teljesen ok.

Ezert az eredeti kerdesre az a valasz, hogy *megbizhato* modszer nincs
ra, mert a FreeBSD-n nincs teljes csomagkezeles. A ports ui nem az, csak
majdnem. (De vigasztaljon, hogy mas BSD-n sincs.) Cserebe elmondom, hogy
a Linuxos megoldasok ennek ellenere nem sokkal tudnak tobbet a FreeBSD-s
portsnal, talan pont ez az egyetlen fontos beloluk (hogy meg lehet
nezni, mi hova valo) Miota a sysinstall ki tudja irni, hogy tedd be a
kovetkezo CD-t, azota nincs hianyerzetem.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *