Nehany kezdo kerdes!

Beck Zoltan Gyula beckzg at oregbeck.math.bme.hu
2002. Júl. 4., Cs, 19:03:42 CEST

Sziasztok!

  En most installtam eloszor OpenBSD-t (mas BSD-vel sem foglalkoztam meg
soha). Nehany kerdesem lenne:

  1. hol/hogyan tudom megneznim hogy egy file melyik csomagban van benne?
Pl. # vim
    /usr/libexec/ld.so: vim: libXext.so.6.4: No such file or directory
    pedig a vim installalva van

  2. hogyan kell kernelt forditani? Honnan lehet a sourceot leszedni?
Konkretan hangkartyat kellene beloni.

  3. eger beuzemelese?

  4. az installalas folyaman volt egy kerdes amikor ki kellett vlasztani,
hogy mit akarunk felrakni: etc comp misc xserv xfont game bsd ... ezek ha
jol erzekelem csomagok csoportositasai, hogyan tudok most utolag felrakni
egyet? pl. az xservert

  5. kerberos is erdekelne, bar arrol latom hogy van egy kisebb manual nem
tudom az alapjan meg lehet oldani a beuzemeleset?

  6. van az openbsd-ben a debian linuxban talalhato dselect-hez hasonlo?
azzal akkor meg tudnam oldani a keresgeleseket, hogy mi mihez tartozik.

  Egyelore csak ennyi, tovabb probalkozom.

   Udv. BZG