[FreeBSD] egy kis licensz horror

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Jan. 30., Sze, 22:12:11 CET

Hi!

On Wed, Jan 30, 2002 at 09:50:00PM +0100, Hajdu Zoltan wrote:

> A napokban volt egy kis botrány a Borland Kylix csodája körül, jelesül a
> licensz-szerzôdésükben (az a sok apróbetűs szöveg, amin mindenki
> továbblép olvasatlanul) valakinek szemet szúrtak a következô sorok:

<...>

> A botrány miatt a Borland viszakozott, az inkriminált részeket törölték a
> licenszbôl, de akkor is súlyos a dolog.

Ha a teljes idetartozo hiranyagot elolvastad volna (mint ahogy en ezt
tettem, mert nalam is okozott nemi "szemoldok felrepul es kimegy a
plafonon" hatast a hir, plane, mivel volt egy GPL-inkompatibilis
vetulete is) akkor tudnad, hogy ez a resz tevedesbol kerult a sima
retail es download licenszekbe a volume licenszbol, ahol egyebkent az
ilyen es hasonlo klauzulak ismertek es elfogadottak.

Ergo egy elegge ijeszto typo, semmi tobb. Viszonylag gyorsan kideult,
szerencsere.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *