[FreeBSD] *BSD for PowerPC

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2002. Jan. 18., P, 13:59:19 CET

Szia,

>     buga> A feature code alapján ez egy 333 MHz-es PPC, Linux és AIX
>
> Sajnos csak 200MHz-es, de igy is nagyon tetszik :)
>
> Lehet, hogy rogeszmesnek tunok, de _nagyon_ fontos lenne, hogy
> ekezethelyes dokumentumokat tudjak letrehozni, ha hasznalatba veszem.
> Intelre probakent pakoltam mar fel NetBSD-t, OpenBSD-t es FreeBSD-t
> is, de csak ebben az utobbiban volt beepitve a magyar nyelvi
> tamogatas. Ez viszont ha jol tudom, Intelre van csak. Ugyanakkor nem
> hiszem, hogy senki nem hasznal OpenBSD-t vagy NetBSD-t, akik megis,
> azok kozul senki nem hasznal ekezeteket, ezert hajtom. Nagyon
> [...]

a nemzeti karakterek kezelese az en rogeszmem is. A NetBSD alatt fejlesztes
alatt all az i18n, de be lehet gerjeszteni a magyar fontokat és a localt. Az
ISO8859-2-es fontok krealasaval ados vagyok, viszont a package kollakecio
tartalmaz egy uwscons - ha jol emlekszem - nevu csomagot, amivel akar japan,
koreai, orosz stb... karaktereket is meg tudsz jeleniteni.

Udv:    Feri