[FreeBSD] postfix virtual maps

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2002. Jan. 18., P, 11:01:35 CET

Pont ugyanezzel foglalkoztam en is a napokban egy kicsit.
Az atiranyitasokat a virtualis userek kozott az /etc/postfix/virtual -ba
tudod letrehozni, hasonlokepp, ott vannak peldak. Utana a postmap progi
megcsinalja a tablabol az adatbazist, amibol veszi az adatokat. Kell meg a
main.cf-be egy sor  ( virtual_maps = hash:/etc/postfix/virtual ).

Jo, atiranyitasok mar vannak. Arra azonban meg en sem jottem ra, hogyan
hozok letre mailboxot, usert ???
Ugy latom, egy lehetoseg erre a procmail hasznalata, de maganak nincs is
helyik kezbesitoje ???
Es akkor meg mindig nem tudom, hogyan jon letre user hozza :-/////
Zavaros :-////

--------------------- mailto: bacsek at bartexinfo.hu ---------------------
--------------- http://www.bartexinfo.hu ---ICQ: 56279897---------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -