[FreeBSD] download server

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2002. Jan. 16., Sze, 21:07:41 CET

Hello,

> Ezt mondd el egy Linux-maniakusnak is kerlek! :)
> 2000 feletti processz mellett 20-as load...

Valoban, Linux-hivo e gep epitese kapcsan azt josolta, az Apache ki fog akadni 1400
magassagaban....
Vigan megy 2000 felett, csak a load miatt lassabb a kivanatosnal :-)))
Megjegyzem, dualproci, eggyel nem birta ilyen jol a loadot !!

> 0.20-ra. (nekem az ftp.fsn.hu jo esetben (=nem floodoljak) 60-80 Mbps-t
> nyom ki ilyen loaddal
Ezek szerint az fsn.hu thttpd-vel megy.. Ha floodoljak, mit csinalsz ?
En restartolgatom az Apachet, ha kell percenkent... Igazandibol ez a baj, a floodolas, nem
a normal terheles... Japanok szoktam nagyon ramjonni... Nem tudom, ez amolyan DOS-szeru
dolog, vagy egyszeruen ilyen furcsak az internetezesi szokasaik ? Idonkent
megrohannak...........

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897--------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -