[FreeBSD] No-Shell-But-FTP...

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Jan. 11., P, 16:26:56 CET

Hello,

> Tudtok URL ajanlani (ha lehet, nem fizetos klienshez is) ?
Ez a "UNIX gondolkodasmod" eredmenye :)
Nincs (legalabbis en nem tudok rola) rsync-over-ssh kliens (egyben).
Van rsync es van ssh. Ezzel viszont gyonyoruen meg tudod oldani azt, hogy
ne legyen shell hozzaferese a gephez es bejon a kepbe az rsync egyeb
elonye is.
Ha mast nem talalsz, telepitsd cygwint (keress ra, vagy
ftp://ftp.fsn.hu/pub/cygwin/setup.exe), abban megvan minden, ami ehhez
kell.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758