[FreeBSD] ntp es hardvere

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2002. Jan. 8., K, 18:20:16 CET

bevallom oszinten nem vagyok up2date ismeroje
a kozepiskolas fizikanak - rengeteget kopott a tudasom
20-on evek eltelte utan... (itt az ideje frissiteni)
termeszetesen en is arra az allitolag 50 Hz-re
gondoltam ill. azokra az elteresekre amelyeket
hetkoznapi tv/radio szerelok, villanyszerelok
mutattak es mutatnak ki mind a mai napig... ezert
tettem azt a ketes kimenetelu megjegyzesemet...

mellesleg technikus kollegaim kozul is van ketto,
aki csinalt maganak ilyen orat odahaza - de ahogy
ok mondjak, a dolog nem er annyit mint amennyi
munkat belefecceltek.

---------
--  H  U  N  G  A  R  O  C  O  N  T  R  O  L
---------
-- Gabor Zelenak
-- MATIAS Air Traffic Control System, Hungary
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- tel.: +(36) 1 296 9106
-- fax: +(36) 1 296 9107
-- The propeller on the aircraft performs just
-- air-conditioning for pilots, when you switch it off,
-- the pilot will be dripping with sweat immediately!