[FreeBSD] ntp es hardvere

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2002. Jan. 8., K, 17:08:05 CET

annyira azert nem rossz a muholdas megoldas, ha
pl. vilagszerte hasznaljak legiiranyito kozpontok
idoszinkronjakent - igy nalunk is. ( :

amugy engem erdekelne - az adapter kulonosen,
plane kiegeszito doksival a felprogramozasat illetoen.

de ugyes kezu barkacsok keszitettek mar olyan
kartyat amely egyszeruen a 220-bol szedi ki a
szukseges impulzusokat (mondjuk ez a tekintelyes
aram ingadozasok miatt nemi "szoftveres simitasra"
szorul gondolom... de az otlet mindenkeppen eredeti.)

---------
--  H  U  N  G  A  R  O  C  O  N  T  R  O  L
---------
-- Gabor Zelenak
-- MATIAS Air Traffic Control System, Hungary
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- tel.: +(36) 1 296 9106
-- fax: +(36) 1 296 9107
-- The propeller on the aircraft performs just
-- air-conditioning for pilots, when you switch it off,
-- the pilot will be dripping with sweat immediately!