[FreeBSD] ntp es hardvere

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Jan. 8., K, 12:58:26 CET

Hello,

> Mostanaban torom a fejem egy ntp szerver osszehozasan.  Arra
> gondoltam, hogy erre jo lenne egy pc-hez kotheto DCF77-es vevo modul.
Ezen mar gondolkodtam erintolegesen es a kovetkezo kerdes merult fel
bennem:
mi a pontosabb? Interneten szinkronizalni az uveg median (x ms
kesleltetes, tobb forras hasznalatanak lehetosege), vagy a kvazi lassan
terjedo, egy forras altal biztositott jelre alapozni?
Gondolkozott ezen mar valaki, vagy hulyesegrol beszelek?

> (Ez az eterbol szedi a jeleket es soros kabellel kotheto a pc-re.
> Leteznek hasonlo modon mukodo orak is.)
Es van GPS-re epulo modell is.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758