[FreeBSD] kernel log messages

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2002. Feb. 23., Szo, 16:20:06 CET

> A halozatodon valaki valszeg ket gepnek ugyanez az IP cime. Az arp
> figyelmeztet, hogy ket kulonbozo interfesz jelentkezik ugyanazon az IP-n.

Ennek nem orulnek, bar mar volt ilyen az IW-nel. Nekem is pontosan ugyanezek az uzik
jonnek, szinten ebben az alhalozaban van 2 gepem. Ha megtudsz valamit az IW-tol, az igen
erdekelne.....

>En ugy tudom, hogy core0 router csere volt.
Amire December ota varunk, es ahhoz kepest, hogy lecsereltek, ma is volt kihagyas a
halojukban, no meg tegnap is.
Par sec.-esek, de az SMS hullamhoz eppen eleg :-////

Idovel elkoltozok toluk, tele van a tokom a zurjeikkel.

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897--------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -