[FreeBSD] AMD [volt: sebessegek]

Hajdu Zoltan hajduzoltan at bsd.hu
2002. Feb. 15., P, 21:03:55 CET

On Wed, 13 Feb 2002, Zsolt Kuti wrote:

> Hat a mod, ahogy en hasznalom teged kevesbe fog erdekelni, de mivel
> Athlonom (1.4-es Thunderbird) van, csak irok ;) Nekem desktop masinakent
> muxik, napi 8-9 oraban. DTK alaplappal, plusz ventillatorral, amit az

Nekem is hasonló a felállás. A proci egy Duron 7k-s, via chipsettel. A
neten lehetett olvasni, hogy a via chipsetek nem szeretik az Nvidia és az
SB Live kártyákat. Ez igaz (saját tapasztalat), de ha ezeket kihagyod,
s erôs tápot raksz bele, tökéletesen stabil. Igaz, nálam sincs valami nagy
terhelés: X, java, Perl, Postgresql.

Üdv:

Hajdú Zoltán